Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Podstawę prawną działalności Powiatowego Zarządu dróg w Choszcznie stanowią następujące przepisy:
Regulamin Organizacyjny Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie,
Statut Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie,
ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 645),
ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.),
ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1526),
ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.),
uchwała Zarządu Powiatu Choszczeńskiego Nr 4/99 w sprawie utworzenia Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie.
Zasady kierowania Zarządem
Pracą Zarządu kieruje Dyrektor Zarządu powoływany i odwoływany przez Zarząd Powiatu, odpowiadający jednoosobowo za jego funkcjonowanie przy pomocy głównego księgowego oraz kierownika sekcji technicznej.
Dyrektor reprezentuje Zarząd na zewnątrz.
Dyrektor jest zwierzchnikiem służbowym pozostałych pracowników Zarządu.