Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Dyrektor jednostki podlega bezpośrednio Staroście Choszczeńskiemu.
Dyrektor przyjmuje interesantów w siedzibie Jednostki przy ul. Bolesława Chrobrego 27A w Choszcznie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
Do zadań dyrektora jednostki należy:
Przygotowywanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje Rady, posiedzenia Zarządu Powiatu oraz dla potrzeb Starosty,
Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
Opracowywanie planu rzeczowego i finansowego Zarządu i jego prawidłowa realizacja,
Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie decyzji w sprawach indywidualnych,
Zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz udzielanie informacji publicznych,
Wykonywanie zadań z zakresu zamówień publicznych,
Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski, zapytania i interpelacje radnych,
Przygotowywanie i sporządzanie sprawozdań, w tym statystycznych, ocen i analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań Zarządu,
Współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi w sprawach wymagających uzgodnień,
Do wyłącznych kompetencji Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie należy:
Wykonywanie kontroli wewnętrznej stosownie do zakresu działania i obowiązujących przepisów,
Załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji, szczególnie podejmowanie decyzji w sprawach związanych z zarządzaniem drogami, zajęciem pasa drogowego, organizacją ruchu na drogach,
Przygotowywanie projektów rozwoju sieci dróg i mostów powiatowych, ich budowy, modernizacji, ochrony i bieżącego utrzymania,
Opracowywanie i opiniowanie przedłożonych oraz uzgadnianie projektów organizacji ruchu drogowego,
Nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
Zapewnienie właściwych warunków pracy podległym pracownikom oraz nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy, przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej oraz innych przepisów prawa,
Organizowanie pracy, podział zadań wykonywanych przez podległych pracowników oraz ocena ich wykonania,
Dyrektor wykonuje swoje zadania bezpośrednio oraz przy pomocy podległych pracowników.
Dyrektor ponosi odpowiedzialność za pracę przed Starostą.